tiedotteet helmikuu 2020

FC Espoon yleistiedote helmikuu 2/2

Moi FC Espoo! Tässä helmikuun toinen tiedote, jossa valikoima oleellisia juuri tähän hetkeen:

1. Otteluasettelut alustavat tehtynä
2. Joukkueiden kuvauspäivät huhtikuussa
3. Naisten sarja-avaus la 25.4. klo 19.00
4. Miesten edustustuksen ohjelma valmis
5. Kausikorttikampanjat joukkueille ja kasvattajaseuroille
6. United-info ti 10.3. klo 17.30

Löytyy luettavissa myös (ja kenties selvemmällä jaolla): https://www.fcespoo.fi/seura/fc-espoon-kk-tiedotteet/tiedotteet-helmikuu-2020/

1. Otteluasettelut alustavat tehtynä

Alustavat otteluasettelut on FC Espoon joukkueiden osalta tehtynä. Käykää taustaryhmänne kanssa pelejä läpi, 90%:sesti ottelut on aseteltu palloliiton määrittämälle päivälle suoraan jos vain kenttä ko. päivälle on löytynyt. Lähettäkää muutostoiveet mielellään kootusti omien ryhmien peleistä Röllille viimeistään 10.3. mennessä niin teen kootusti muutoksia sitten peliaikoihin. Tulevan kauden kotipelikentät ovat FC Espoolla tutusti TN1, Säteri TN, sekä TN2 joissain tapauksissa. Miesten edustusjoukkue pelaa kotiottelut pääasiallisesti Stadionin nurmella elokuun loppuun asti.

2. Joukkueiden kuvauspäivät huhtikuussa

FC Espoon joukkueet tullaan kuvaamaan huhtikuussa kauden aloituksen kynnyksellä. Sovitut kuvauspäivät tulevat olemaan ma 20.4. ja pe 24.4. ja kuvauspaikkana kuvankaunis Leppävaaran urheilupuisto, tekonurmien tai nurmen läheisyydessä. Tarkempi kuvausinfo ja kuvauslappujen jako tulossa maaliskuun aikana.

3. Naisten sarja-avaus la 25.4. klo 19.00

FC Espoon naisten sarja-avaus on varmistunut ja se pelataan lauantaina 25.4. klo 19.00 TN1 kentällä heti loppuneen Leppävaara Cupin pelien jälkeen. Tämä paksulla kalenteriin jo tässä kohtaa! Yritetään järjestää yhdessä turnausjärjestäjien kanssa myös viestiä junioreille että katsomot täyttyisivät tuolloin mukavasti.  Naisten pääasiallinen kotipelipäivä tulee olemaan sunnuntai ja TN1-kenttä, ja näissäkin otteluissa tullaan pitämään yllä hyvää palvelutasoa katsojille resurssien mukaisesti.

4. Miesten edustustuksen ohjelma valmis

Kotiavausta lukuunottamatta. Kaupunki veti vielä yllätyskortin hihasta kun ohjelma oli tehty ja la 9.5. UP:ssa juostaan XtremeRun, joten kotiavaus 9.5 pyritään siirtämään joko torstaille 7.5. tai ma 11.5. todennäköisesti. Tästä vielä lisää paikkoin. Muilta osin edustuksen kotiottelu-ohjelma tulee olemaan:

1    xx    xx.xx    xx:00    Leppävaara Stadion N    FC Espoo    GrIFK
2    Su    24.5.    15:00    Leppävaara Stadion N    FC Espoo    Atlantis FC
3    La    6.6.      17:00    Leppävaara Stadion N    FC Espoo    KaaPo
4    La    27.6.    15:00    Leppävaara Stadion N    FC Espoo    TPV
5    Ma    6.7.     18:30    Leppävaara Stadion N    FC Espoo    HJS Akatemia
6    La    11.7.    17:00    Leppävaara Stadion N    FC Espoo    P-Iirot
7    Su    2.8.      18:30    Leppävaara Stadion N    FC Espoo    FC Jazz
8    La    15.8.    15:00    Leppävaara Stadion N    FC Espoo    Ilves/2
9    To    27.8.    18:30    Leppävaara Stadion N    FC Espoo    HJK Klubi 04
10    La    19.9.   15:00    Leppävaara TN1    FC Espoo            SalPa
11    La    3.10.   14:00    Leppävaara TN1    FC Espoo             PIF

Tästä vielä paljon lisää maaliskuun tiedotteissa, mm. ottelutapahtumien suunnitteluun, osallistamiseen ja kaikkeen muuhunkin liittyen.

5. Kausikorttikampanjat joukkueille ja kasvattajaseuroille

Yhdessä kasvattajaseurojen sekä jojo/raho-osallistujien kanssa on sovittu, että jokaiselle FC Espoon joukkueelle tulee mahdollisuus myydä kausikortteja kauden peleihin ja saada niistä jopa 50% osuuden joukkueen omaan kassaan. Peruskortin hinta on 30€ ja kultakortin hinta 50 € (sisältää makkaran + kahvin sekä 3-5 erityistilaisuutta kauden aikana suunnattuna tälle porukalle) Näitä voi halutessaan myydä myös yrityksille ja paketteina seuraavaan tapaan:

5kpl paketti hintaan 140€
10 kpl paketti hintaan 250€
15 kpl paketti hintaan 310€

Kultakortin osalta:

5kpl paketti 230€
10 kpl paketti 430€
15 kpl paketti 570€

Kausikortit ovat nyt kuun vaihteessa menossa painoon ja jakaminen alkaa maalis-huhtikuun aikana. Toimintamalleja myynnistä ja käytäntöjä korttien toimituksesta ja saamisesta asiakkaille vielä tarkennetaan, mutta näillä eväin myynnin voi jo aloittaa! Sivuille tulossa lisää, mm. kuvat korteista kun ne on valmiina ihan lopullisesti.

6. United-info/keskusteluilta ti 10.3. klo 17.30

Jojo/Raho infon yhteydessä sovittiin United-joukkueita ja N2 joukketta koskevaksi ensimmäiseksi info/keskustelu-illaksi ti 10.3. klo 17.30-19.00 väli. Kyseiseen tilaisuuteen on kutsuttuna valmentajat, joukkueenjohtajat, rahot ja muut taustat. Pelaajia ja vanhempia ei tähän ensimmäiseen ole syytä ottaa mukaan. Tämän jälkeen jokaisen United-joukkueen kanssa jatketaan erikseen keskusteluja ja selvitetään hyvä toimintamalli jatkoon, tarkoituksena on tuolla saada sovittua kalenteriaikoja yksilöitynä miten jatketaan. Luon tästä oman Myclub-tapahtuman kuun lopun aikana vielä.

Uudet kumppanuus-sivut nyt avattu myös kotisivuille https://www.fcespoo.fi/seura/fc-espoo-kumppanit/, siellä nyt ensimmäisenä mm. aiemmin viestitty Antti Pesosen hierontapalvelu ja jatkossakin tarkoitus koota sinne FC Espoolaisten etuja saman sivun alle. Pistä mieleen!

Hyvää lähestyvää viikonloppua ja helmikuun viimeistä viikkoa:

F.C.Espoo ry/Mikko Taivassalo

FC Espoon yleistiedote helmikuu 1/2

Tässä helmikuun ensimmäinen yleisinfo. Jatkossa nämä löytyy myös kotisivuilta osoitteesta: https://www.fcespoo.fi/seura/fc-espoon-kk-tiedotteet/ johon kokoan aina yhden kuukauden tiedotteet samaan paikkaan. Tähän ytimekkäät aiheet:

1. Ke-iltana jojo/raho info
  2. Otteluasetteluiden teko etenee
  3. Kesän leirit nyt avattu ilmoittautumisille
  4. FC Espoon vapaaehtoisia eri rooleihin
  5. Miesten ja naisten kausikorttien hinnat tiedossa

1. Ke-iltana klo 18.00 stadionin kahviossa jojot/rahot, ilmoittautuminen Myclub kautta, tervetuloa!

2. Otteluasettelut etenevät helmikuun aikana, ensimmäiset sarjat on jo FC Espoon osalta alustavasti aseteltu. Tarkista omien pelien tilannetta kuun mittaan ja ole tarvittaessa muutosehdotuksissa yhteyksissä Rölliin. Sarjat tulevat aseteltavaksi tipoitellen Palloliitosta.

3. Kesän MV-leiri (15.-16.6.) sekä FC Espoo-camp (10.-12.8.) ilmoittautumiset on nyt avattu osoitteessa: https://www.fcespoo.fi/sarjat-ja-turnaukset2/ Tervetuloa mukaan leireille nuorimmat FC Espoolaiset!

4. FC Espoon edustusjoukkuetoimintaa niin naisissa kuin miehissäkin pyritään uuden strategian mukaisesti viemään yhä kustannustehokkaampaan (ja edelleen laadukkaaseen) suuntaan osana koko seurayhteisöä. Nämä joukkueet ja niiden ottelutapahtumat tulevat tarvitsemaan paljon apuja koko seurayhteisöltä, mikäli pitkäaikaisissa tavoitteissa halutaan tämän osalta onnistua. Niinpä toivon että välitätte viestiä eteenpäin kaikille jotka kokevat että voisivat olla mahdollisia apuja jo tulevalla kaudella joukkueiden taustoissa toimimiseen, mahdollisten ottelutapahtumien järjestelyyn sekä kaikkeen muuhunkin toimintojen järjestämiseen. Nyt ihan akuutisti mm. etsitään miesten edustusjoukkueeseen huoltajaa, joka tunnetusti on pelaajille todella tärkeä apu jo harjoituskaudella. Mahdolliset kiinnostuneet näihin asioihin liittyen voivat olla suoraan yhteydessä toiminnanjohtajaan joka kevään aikana alkaa kerätä näitä tiimejä kasaan eri toimintoihin liittyen. Kaikki apu niin FC Espoosta kuin sen kasvattajaseuroistakin on tässä asiassa aivan korvaamatonta! Yhteistyöllä ja yhdessä näitä asioita saadaan varmasti parannettua ja tätä kautta mm. ottelutapahtumia parannettua entistä viihdyttävimmiksi.

5. Edelliseen liittyen miesten ja naisten edustusjoukkueen peleihin sisäänpääsyyn oikeuttavia kausikortteja aletaan myydä aktiivisesti maaliskuun alusta alkaen, hinnaksi on sovittu tulevalla kaudella 30€/kortti, alennuskortti opiskelija/eläkeläinen/työtön 20€/kortti ja erikoiskortti sisätäen etuisuuksia mm. kahvin/makkaran joka ottelussa 50€/kortti. FC Espoon sekä kasvattajaseuran juniorit tulevat saamaan oman juniorikortin jolla peleihin pääsee maksutta. Kausikortit tulevat jakoon huhtikuun aikana.

Joukkuekohtaisia hupparitilauksia voi lähettää minulle su 9.2. mennessä, josta laitan niitä sitten eteenpäin.

Lauantaina taas B-junioreiden SM-karsintapeli klo 14.00 Matinkylässä PKKU:ta vastaan ja ensi ti-iltana klo 19.00 FC Espoo-Haka Espoonlahden tekonurmella - katsomoon vain!

Erinomaista lähestyvää viikonloppua kaikille!

F.C.Espoo ry/Mikko Taivassalo