2021 tiedotteet LOKAKUU

lokakuu 3/3

Moi FC Espoo ja hyvää lokakuun viimeistä!

1. Ma-illan päättäjäisten ohjelmarunko

2. Pelaajasiirrot kootusti

3. Kauden 2021 viimeiset pelit edessä

4. Talousasiaa

1. Ma-illan päättäjäisten ohjelmarunko

Ohessa toimiva linkki (edellisen viestin linkki ei tainnut toimia) ko. tilaisuuteen alkaen klo 19.30 -tervetuloa, nähdään linjoilla!

-tilaisuuden avaus, avauspuheenvuoro PJ Virrankoski

-valmennusjohtajan puheenvuoro

-palkittavat ja palkinnot kaudesta 2021

-loppupuheenvuoro toiminnanjohtaja

2. Pelaajasiirrot kootusti

Mikäli joukkueeseen on tulossa uusia pelaajia, toivon että joukkueenjohtajat välittävät kootusti uusien pelaajien tiedot minulle sähköpostiin jotta voin käynnistää siirrot. Huom: siirroilla ei ole mikään varsinainen kiire, kun vasta 15.11. niitä aletaan SPL:n toimesta hyväksyä kun siirtoikkuna aukeaa. Lisäksi joukkue itse lisää ko. pelaajat Myclubiin jotta viestintä myös toimisi mahdollisimman nopeasti ja hyvin.

3. Kauden 2021 viimeiset pelit edessä

Tänään su klo 13.00 Kups-FC Espoo, B-poikien SM-sarjapeli.

Mikäli vain tekniikka saadaan toimimaan Kuopiossa peli myös katsottavissa SolidSportissa ilmaiseksi kirjautumisen takaa;

FC Espoo taistelee vielä sarjapaikastaan, lohkon tilanne täällä: https://tulospalvelu.palloliitto.fi/team/60568/info

Voitolla varmistuisi siis karsintapaikka ilmeisesti PEPO:a vastaan. Go B-jun!

4. Talousasiaa

Kulunut hyvin hyvin hankala tilikausi tulee päätökseensä 31.10. Hankalassa ympäristössä on selvitty olosuhteisiin nähden kohtuullisesti kuitenkin niin että tilanne seuran kassan osalta on ihan odotetustikin äärimmäisen tiukka tilikauden vaihdoksen ympärillä. Tämänkin johdosta kuten jo aiemmin on viestitty uudet jäsen- ja toimintamaksut lähetetään heti marraskuun alussa 15.11. eräpäivällä, niin että ensimmäisenä tulee osa ½ 195€ maksettavaksi. Tämä osa sisältää jäsenmaksun osuuden 30€. Toinen osa tulee sitten vasta vuoden 2022 puolella maaliskuussa maksuun.

Perheiden henkilökohtaisissa hankalissa taloustilanteissa yhteys toiminnanjohtajaan, pyrimme kaikin mahdollisin tavoin myös olemaan juostavia -tilanteen sallimissa rajoissa. Uskon ja toivon ettei tällaista vastaavaa kautta tule hetkeen eteen, kiitos jo tässä kohtaa kaikille jäsenille joustavuudesta ja ymmärryksestä pitkin vuotta.

Loppuun vielä kiitokset ja toivotamme Antoni Dagaalle kaikkea hyvää jatkoon, hän on maanantaista alkaen sitten FC Hongan riveissä tekemässä osaltaan pelaajakehitystä. Kiitos Toni vielä ajastasi FC Espoossa!

Nähdään ma-iltana päättäjäisissä!

lokakuu 2/3

Moi FC Espoo ja hyvää lokakuista keskiviikkoa, tässä viestissä ytimekkäästi kolme asiaa, loppuviikosta jatkuu:

1. Uuden talousmallin ensimmäiset kk-laskut

2. Kauden 2021 päättäjäiset

3. Syyskokous pidetty 14.10.2021

1. FC Espoon uusi talousmalli ja ensimmäiset laskut

FC Espoon joukkueet siirtyvät uuteen talousmalliin 1.11.2021 alkavalla tilikaudella. Poikkeuksellisesti joukkueille luodaan ensimmäiset laskut vasta ma 1.11. aikana, vaikka normaalisti 5.päivä erääntyvät maksut lähetetään aina vähintään 14 vrk ennen eräpäivää. Marraskuussa tämä siis poikkeuksellisesti näin, tämä tiedoksi.

2. Kauden 2021 päättäjäiset

Kiitos viesteistä kauden palkittaviin liittyen! Valinnat tehdään loppuviikon aikana ja palkitut julkistetaan ma 1.11. teamsissa pidettävissä kauden päättäjäisissä.

Ohessa jo linkki ko. tilaisuuteen alkaen klo 19.30

3. Syyskokous pidetty 14.10.2021

Lisätiedot luettavissa: https://www.fcespoo.fi/?x254121=1542825 – Jari Virrankoski jatkaa seuran puheenjohtajana.

Seuraavassa 3/3 viestissä vielä mm. tarkempi ohjelma maanantain päättäjäisten kulusta.

Hienoa loppuviikkoa kaikille:

Lokakuu 1/3

Moi FC Espoo ja mukavaa jo pitkälle edennyttä lokakuuta!

1. Uudet joukkueet taustavoimineen liikkeelle 25.10.

2. Pelivuorot varaukseen

3. Joukkueliput maaotteluihin

4. FC Espoon työntekijät syyslomaviikolla

5. Pelaajasiirtoja keskitetysti lokakuun lopussa

FC Espoon uudet joukkueet

FC Espoon uudet U12-ikäluokan joukkueet aloittavat toimintansa ma 25.10. syyslomaviikon jälkeen. Joukkueiden taustatiimitkin alkavat hienosti muokkautua, alla tiedot tähän kohtaan seuran sisällä:

T2010: vastuuvalmentaja Jan-Erik Kotka, joukkueenjohtaja Sampsa Haajanen, talousvastaava Salla Dookie

P2010: vastuuvalmentaja Rami Mäkelä, joukkueenjohtajat Maaret Suntio ja Jonna Ahlqvist, talousvastaava Merja Tolvanen

Tervetuloa mukaan uudet FC Espoolaiset kaikin tavoin!

2. Pelivuorot

Varaukset ovat alkaneet ja päivitetyin pelivuorovarauskalenteri löytyy aina sivuilta: https://www.fcespoo.fi/seura/harjoitusvuorot/

Uusin päivitys on tällä hetkellä päivitys2.

3. JOUKKUELIPUT SYKSYN MAAOTTELUIHIN!

(Suomi-Ukraina ei enää voimassa, taitaa olla loppuunmyyty)

Huuhkajien MM-karsinnat jatkuvat lauantaina 9.10. klo 19.00 Helsingin Olympiastadionilla pelattavalla kotiottelulla Ukrainaa vastaan. Pitkästä aikaa korona-ajan jälkeen otteluun on saatavilla myös yksittäislippuja edullisempia joukkuelippuja Olympiastadionin Eteläkaarteen katsomolohkoihin C8, C9 ja C10. Juniorijoukkueille tarkoitetut joukkueliput (16 pelaajaa ja 4 aikuista) Ukraina -otteluun myydään yleisen lipunmyynnin kautta. Valitse ensin "Valitse paikkasi itse" -toiminto. Tämän jälkeen etsi katsomot C8, C9 ja C10. Klikkaa kartalta 20 vapaata paikkaa (paikat voivat olla eri riveillä) ja jatka maksamaan. 20 lipun lisäksi sinun on mahdollista ostaa lisälippuja samasta kohdasta, mikäli joukkueenne koko on suurempi. Huuhkajien ottelutapahtuma on yksi vaihtoehto vaikkapa joukkueenne kauden päätösreissulle! Joukkuelippuja on myynnissä vain rajoitettu määrä ja joukkuelipunmyynti päättyy viimeistään MA 4.10. (tai, kun liput ovat loppuneet). Ukraina-ottelun joukkuelippuja on mahdollista ostaa TÄSTÄ! >>

Myös Helmarit (Suomi-Irlanti, 26.10. klo 18.15, Olympiastadion, Helsinki) ja Pikkuhuuhkajat (Suomi-Itävalta, 12.10. klo 19.30, Ratinan stadion, Tampere) pelaavat lokakuussa tärkeitä MM- ja EM-karsintaotteluita. Lokakuun kotiotteluiden lipunmyynti alkaa torstaina 30.9. ja näiden otteluiden joukkuelipun hinta on vain 80 euroa (16 pelaajaa ja 4 aikuista). Lokakuussa joukkuelippuja on saatavilla niin ikään Olympiastadionilla pelattavaan Naisten Suomen Cupin finaaliin PK-35 Vantaa – Åland United. Lisätietoja Helmareiden, Pikkuhuuhkajien ja Naisten Suomen Cupin finaalin joukkuelipusta löydätte lipunmyynnin alkaessa TÄSTÄ! >>

Lisätiedot maaotteluiden joukkuelipuista: https://www.palloliitto.fi/palvelut/lipunmyynti-ja-tapahtumat/lipunmyynti#joukkueliput

Tiedustelut ja kysymykset: jukka.salasuo@palloliitto.fi

4. Syyslomaviikko

FC Espoon työntekijät pitävät pääosin kesälomaviikkojaan syyslomaviikolla 42, eikä näin tavoitettavissa la 16.10-su 24.10. välisenä aikana. Peter Sampo ja B-juniorit eivät kuitenkaan lomaile, niinpä tarvittaessa ko. viikolla FC Espoon asioissa yhteys Petskuun.

5. Pelaajasiirtoja keskitetysti lokakuun lopussa

Seuraava tiedote lähetetään maanantaina 25.10. liittyen mm. marraskuussa alkavien seuran kk-veloitusten käytäntöihin. Näistä on to 7.10. keskusteltu jo alustavasti joukkueenjohtajien ja talousvastaavien kanssa. Ko. viikolla selvitetään niiden joukkueiden ”uuden kauden” kokoonpanot päivitetysti Myclubiin joiden osalta joukkueen pelaajisto jo on selvä. Pelaajasiirtojen osalta laitetaan niitä liikkeelle kyseisellä viikolla myös niin, että joukkueenjohtajat lähettävät listat siirtyvistä pelaajista kootusti toiminnanjohtajalle vaikka siirrot astuvat voimaan vasta kuitenkin alkaen 15.11. SPL sääntöjen mukaan.

Jos haluat päästä vaikuttamaan FC Espoon asioihin niin syyskokous on edessä ensi viikolla 14.10. klo 17.00 Stadionin kahviossa – siellä valitaan uusi hallitus tulevalle toimintakaudelle, tervetuloa mukaan!

Huomenna la klo 16.00 vielä FC Espoo – Espa Säterissä, tervetuloa sinnekin!

Mukavaa peliviikonloppua kentille ja sen laidoille!