2021 tiedotteet SYYSKUU

Syyskuu 3/3

Moi FC Espoo, tässä vielä syyskuun loppuun tällaisia:

1. Kauden viimeinen edustusjoukkuepeli

2. Kauden 2021 päättäjäiset Teamsissa

3. Pelivuorot talvikaudelle 2022

4. Pelaajasiirrot

5. Jäsenkysely 2021

6. Toiminnanjohtajan uudet tuulet

Luettavissa myös: https://www.fcespoo.fi/seura/fc-espoon-kk-tiedotteet/2021-tiedotteet-syyskuu/

1. Kauden viimeinen edustusjoukkuepeli

Lauantaina 9.10. klo 16.00 Säteri TN FC Espoo-EsPa M3.div kauden päätöspeli. Alaloppusarjan lohkovoitosta pelataan, tervetuloa vielä kerran katsastamaan jo varmasti erittäin vahvasti ensi kauteen tähtäävän joukkueen näytöstä! Vapaa-ehtoinen sisäänpääsymaksu toiminnan tueksi, buffet vielä kerran palvelee täällä myös.

2. Kauden 2021 päättäjäiset Teamsissa 1.11. klo 19.30-20.30

Kuluvan kauden päättäjäisiä vietetään ma 1.11. illalla teamsissa. Tilaisuudessa lyhyet yhteenvedot jalkapallokaudesta, sekä palkittavia seuratyöntekijähenkilöitä ja ennen kaikkea vapaaehtoisia.

Jäsenistöltä voidaan ottaa viime vuoden tapaan vastaan ehdotuksia alla oleviin kategorioihin su 17.10. asti – ehdotuksia voi lähettää osoitteeseen talvisarja@fcespoo.fi

Vuoden joukkue:________  (viime vuonna T2007)

Vuoden valmentaja:_________ (viime vuonna Zakaria Kibona P2008)

Vuoden joukkueenjohtaja:__________ (viime vuonna Jaana Sinisalo T2006)

Vuoden tekijä: ___________(viime vuonna Miika Salmi, seuratyöntekijä)

Palkituille ilmoitetaan etukäteen viikolla valinnasta niin voidaan varmistaa että ainakin palkitut pääsevät linjoille ottamaan ansaitut palkinnot vastaan.

3. Pelivuorot talvikauteen

Pelivuorot laitetaan jakoon aiemmasta ilmoituksesta huolimatta vasta lokakuun ensimmäisen tiedotteen myötä. Joukkueiden talvisarjaohjelmat ja muut ovat juuri nyt valmistumassa niin jokainen ryhmä osaa paremmin hahmottaa pelivuorotarpeita vielä paremmin ensi viikon loppupuolella  -lisäksi saadaan vielä lopullinen vahvistus mahdollisesta Myntinsyrjän pelivuorosta. Tähän siis ensi viikolla muiden vuorojakojen jälkeen (marraskuun vuorot lähtee jakoon valmentajille tänään katsottavaksi ja loppuviikosta yleisesti)

11v11-pelit: LA 17.30-19.00 Espoonlahti kupla, LA 19.00-20.30 Espoonlahti kupla, LA 19-21 Laaksolahti halli LA 14-15.30 Keski-Espoo TN

8v8-pelit: LA 13.30-15.00 LePa Areena, LA 18-19.30 Myntinsyrjän halli

4. Pelajasiirrot

SPL Pelipaikasta:

Siirtoikkuna on kiinni eikä pelaaja voi vaihtaa seuraa 3.9-15.11.2021 välisenä aikana jalkapallossa.

Eli seuraavat pelaajasiirrot voidaan aloittaa ja tehdä ko. ajan jälkeen. Pelaajasiirron käynnistää aina seura johon pelaaja on siirtymässä.

5. Jäsenkysely 2021

Jäsenkysely 2021 on avautunut.

Vastaaminen on mahdollista vajaat 2 viikkoa su 10.10.2021 asti

Jäsenkyselyn tulokset julkistetaan kotisivuilla lokakuun lopun-marraskuun alun aikana

6. Toiminnanjohtajan uudet tuulet

FC Espoon nykyinen toiminnanjohtaja Mikko Taivassalo on ilmoittanut viime viikolla FC Espoon hallitukselle, että päättää työsuhteensa seuraan vuoden loppuun mennessä ja suuntaa uusille työurille. Viimeinen työpäivä FC Espoossa olisi tässä tilanteessa edessä 10.12.2021. Hallitus on jo puheenjohtajan johdolla aloittanut uusien työjärjestelyjen tekemisen, ja niistä tiedotetaan tarkemmin lisää jäsenistöä loka-marraskuun aikana. Ulospäin seurasta asiasta tiedotetaan vasta lokakuun aikana.

Erinomaista loppuviikkoa kaikille, viikonloppuna TN2 kentällä Espoon Liigan lopputurnaus, tervetuloa katsomoon kenttien laidalle- FC Espoo järjestää virvokkeet ja tarjoilut buffettiin paikalle.

Huom! Valmennusjohtaja Pehkonen on torstaihin asti kouluttautumassa Eerikkilässä ja näin ollen normaalia huonommin tavoitettavissa, perjantaina jälleen normaalisti rivissä.

Hyvää viikon jatkoa kaikille:

-Rölli, toiminnanjohtaja FC Espoo

Syyskuu 2/3

Moi kaikille!

1. Naisten nousukarsintapeli LA klo 17.30 Laaksolahdessa

2. Loppukauden kotipeleihin vapaaehtoinen kannatusmaksu

3. Säterin WC:t ja kopit

4. Talvivuorojen valmistelu käynnissä

5. Muutoksia FC Espoon päätoimisessa valmennuksessa

1. LA klo 17.30 Laaksolahti TN FC Espoo – Kufu98 (Kuopio)

Tervetuloa katsomoon! Todellinen superviikonloppu FC Espoon jengeillä, kotikentillä mm. B-pojat, M1 (su klo 17.00 Säteri) ja tämä naisten nousukarsinta. Nähdään katsomoissa, buffet palvelee lauantaina Laaksolahdessa ja sunnuntaina Säterissä.

2. Kotipelien vapaaehtoinen pääsymaksu

FC Espoon miesten loppuihin kotipeleihin ja naisten nousukarsintapeleihin liittyen peritään pääsymaksuina VAIN vapaaehtoinen sisäänpääsymaksu. Toivotaan että tällä saataisiin syksyn kiihkeisiin peleihin vielä runsaasti katsojia kentän laidalle luomaan tunnelmaa, kannustamaan ja sosialisoimaankin – nyt kun rajoitteet sen taas aika kivasti sallivat. Tervetuloa peleihin Säteriin ja Laaksolahteen tulevana lauantaina!

3. Säteri

Säteriin on alkuviikosta tuotu pari Bajamajaa palvelemaan asiakkaita kentällä. On selvää että loppukauden ”evakkoretki” Säteriin aiheuttaa mm. koppien käytössä haasteita nyt kun syksyllä koppien tarve kasvaa. Pukukoppeja on kentällä kuitenkin vain kaksi. Ensisijaisesti vierasjoukkueelle on aina tarjottava koppi, joten kotijoukkue ensisijaisesti käyttää koppia vain tarvittaessa varusteiden vaihtoon ja ottaa sen jälkeen varusteet kopista kentän laidalle, jos ja kun seuraava ryhmä on jo käyttämässä koppia. Edelleen kopin käyttö kannattaa ja pitää minimoida. Joustavaa asennetta vaaditaan nyt välillä. Urheilupuistossa on tarvittaessa käytettävissä erinomaiset pukukopit, ja tarvittaessa myös kahviotilan käyttö kotijoukkueelle ottelupalavereihin. Tästä on hyvä mainita myös vierasjengeille. Koitetaan selvitä loppukausi vaikka puitteet tältä osin Säterissä ovat aika kehnot. Jos ottelu on päivän viimeinen ei koppeja tietenkään tarvitse muille

UP:n väen kanssa on aloitettu keskustelut ensi kevään ja kesän kehitysaskeleista Säterissä nyt kun tiedetään että se palvelee kotikenttänä myös kaudelle 2022.

4. Talvivuorojen valmistelu käynnissä

Talvivuorojen harjoitus- ja pelirytmityksen jako on käynnissä valmennusjohtajalla. Varsinaisesti talvivuorojen ensivaiheeseen siirrytään ma 25.10. alkaen.

Huom!

Pelivuorot tulevalle talvikaudelle halleissa tulevat olemaan la 30.10. alkaen:

11v11-pelit: LA 17.30-19.00 Espoonlahti kupla, LA 19.00-20.30 Espoonlahti kupla, LA 19-21 Laaksolahti halli LA 14-15.30 Keski-Espoo TN

8v8-pelit: LA 13.30-15.00 LePa Areena ja myöhemmälle illalle vielä 8v8-pelivuoro joko LePa Areenasta tai mahdollisesti Myntinsyrjästä.

Pelivuorovarauksia toiminnanjohtajalle sähköpostilla alkaen 1.10.

5. Muutoksia FC Espoon päätoimisessa valmennuksessa

Tänään 22.9. julkaistu tiedote, Antoni Dagaa jatkaa urallaan uusiin haasteisiin kauden päätyttyä. https://www.fcespoo.fi/?x254121=1525649 Jan-Erik Kotka (Ilves kaudella 2020-2021) hyppää näin ollen Antonin työnkuvaan ja saappaisiin 25.10.2021 alkaen. Tervetuloa mukaan Jan-Erik!

Syyskuu 1/3

Moi FC Espoo ja hyvää jo pitkälle edennyttä syyskuuta!

1. Naiset pelaa lohkovoitosta sunnuntaina klo 18.00

2. Muita tiedossa olevia kotipelejä

3. Stadiumia

4. Torstain talousinfon linkki lähetetään tiistaina

1. FC Espoo – FCFJ sunnuntaina klo 18.00

Naiset pelaa hienoa kautta ja upean pelin tulevana sunnuntaina lohkovoitosta Säterin iltavaloissa klo 18.00 alkaen. FC Espoo ottaa lohkovoiton tasapelillä tai voitolla ja etenee jatkokarsintaan kohti ykköstä. Buffet palvelee viimeistään klo 17.00 alkaen! Huom: ennen peliä mm. B-tyttöjen peli klo 16.00 joten katsomoon kannattaa tulla jo ajoissa.

FC Espoon juniorit – nyt ehdottomasti kannustamaan naisia kohti lohkovoittoa ja mahdollisia karsintoja! On mahdollista että kyseessä on viimeinen kotipeli vaikka taival jatkuisikin. Tapahtumasta on luotu myclub tapahtuma pelaajille, TERVETULOA katsomoon!

2. Muita tulevia kotipelejä miesten joukkueen osalta:

SU 26.9. klo 17.00 FC Espoo – Töölön Taisto

LA 9.10. klo 16.00 FC Espoo – EsPa

Molemmat kotipelit Säterissä, tervtuloa katsomoon!

3. STADIUM

Stadiumista tietoa: Tällä hetkellä tummansinistä talvitakkia pelaajille on ihan hyvin. Kannattaa aktivoitua tarvittaessa tilaamaan niitä, kun vielä on. Olen aika varma, että talvella sitten ollaan tilanteessa jossa osa on saanut takkinsa ja osa odottelee, koska on todennäköisesti loppu. JR ja SR takit pystyy siis pelaajatkin itse tilaamaan.

Alla linkit:

LASTEN

AIKUISTEN UNISEX

4. Talousinfo to klo 17.30-19.00

Torstain talousinfoon lähetetään lyhyt ennakkomateriaali sekä linkki tiistain 14.9. aikana MyClub-jakelun kautta jäsenistölle.

Hyvää alkanutta syyskuista viikkoa kaikille!