tiedotteet tammikuu 2020

TAMMIKUU 2/2

Moi FC Espoo, tässä lupaamani tiedote vasta näin viikonlopun jälkeen – työt LePan turnauksessa viikonloppuna vei aikaa vähän aiottua enemmän.

1. TASO-ASIAA

-merkitkää joukkueittain mahdollisimman kattavasti tasoon oman joukkueen esteellisyydet ja merkinnät -nämä helpottavat peliasettelua joka aloitetaan tämän viikon lopulla keskitetysti

-varmistakaa myös tasoon oikeat joukkuetiedot taustoineen, mikäli jotain henkilöitä ei voi lisätä tasoon (tai ei näy siellä) niin yhteys tarvittaessa Rölliin, pyritään pitämään myös täällä mahdollisimman hyvin tiedot ajantasalla.

-sarjailmoittautumiset tehdään seuran toimesta tällä viikolla keskiviikkona-torstaina joten siihen mennessä viesti ilmoittautumisesta Röllille sähköpostiin

1. HUPPARI-KAMPANJA

FC Espoon viralliset vuoden 2020 hupparit nyt ennakkotilattavissa. Hupparin

mitoitus sopii sekä miehille että naisille. Resori helmassa ja hihansuissa.

Hupussa kiristysnyöri (aikuiset), edessä tasku. Taskussa kuminauhapidike

kännykälle/musiikkilaitteelle. Kauluksessa kiinnityslenkki ja taskun sisäpuolella

aukko kuulokejohtoa varten.

Värit: Tummansininen & meleerattu antrasiiti

Lasten koot: 90-100cm, 110-120cm, 130-140cm, 150-160cm

Aikuiset (Unisex-malli): XS-3XL

9.2.2020 mennessä ikäluokkakohtaiset tilausmäärät sähköpostitse mikko.taivassalo(a)fcespoo.fi

Toimitus mahdollista saada aikataulujen toimiessa niin että ne saadaan jakoon jo ke 12.2. jojo/raho-infossa!

Täällä lisää: https://www.fcespoo.fi/joukkueet/fc-espoo-hupparikampanja/

1. JOJO/RAHO-INFO ke 12.2. klo 18.00-20.00

-Kutsu/ilmoittautuminen lähdössä vielä Myclub tapahtumanakin kohderyhmälle, täällä tarkoitus päästä vielä tarkemmin käsiksi talouden ja hallinnon uusiin prosesseihin, mukana myös edustus uudesta tilitoimistosta Finaxa Oy:stä

1. valmentajille ASAP:

välittömästi Nanalle 2019 vuotta koskevat KAIKKI matkalaskut. Kun lähetät viestin, kopio-kenttään fce@finaxa.fi jotta tieto myös siellä vaikka menee maksuun vanhan kautta.

Nämä siis vain viime vuotta koskevia matkalaskuja!

1. FC ESPOON hierontapalvelu

Alla sovittu tiedote FC Espoon joukkueille:

Seura tarjoaa pelaajille mahdollisuuden edulliseen urheiluhierontaan Nihtisillassa, samassa osoitteessa, Kutojantie 12, missä seuran uusi kuntosalikin sijaitsee. Hierojana toimii, monelle entuudestaan tuttu naisten edustusjoukkueen fysiikkavalmentaja Antti Pesonen.

Hieronta-aika on 80 minuuttia ja sen hinta on seuran pelaajille vain 25 euroa. Hieronnan voi maksaa kortilla tai käteisellä. Hieronta tehdään aina asiakkaan/pelaajan yksilöllisten tarpeiden mukaan. Sovittu aika riittää mainiosti kokovartalohierontaan, mutta jos yhdessä asiakkaan kanssa katsotaan, että kyseisellä hoitokerralla on syytä keskittyä vain alavartaloon, teemme näin.

Hieronta-ajan varaat soittamalla tai lähettämällä viestin Antti Pesoselle numeroon 040-5949351.

1. Tulevan viikonlopun SM-karsintapelit

Tulevana viikonloppuna B-juniorit jatkavat la 1.2. klo 18.00 karsintaa tosiaan FC Honkaa vastaan vieraspelissä samassa Kauniaisten kuplahallissa. A-juniorit avaavat kauden su 2.2. klo 17.00 Matinkylän Tekonurmella johon vastaan saapuu FC Inter Turusta.

Tervetuloa katsomoon!

TAMMIKUU 1/2

Tässä nyt ensimmäinen lupaamani FC Espoon kuukausitiedote, joita pyrin aina vähintään kahdesti kuussa lähettämään ja koota oleellisia tiedotettavia asioita tähän. Jakeluna toimii joukkueiden taustahenkilöt valmentajista jojoihinin ja rahastonhoitajiin, joten pidättehän huolen oman joukkueen piirissä että välitätte tietoa eteenpäin joukkueessa mikäli näin katsotte tarpeelliseksi. Vuoden mittaan näihin tiedotteisiin on tarkoitus tulla myös välillä mukaan joitain yhteistyökumppaneiden mainoksia/tiedotteita kun sponsorointi- ja kumppanuuspuolta on päästy kehittämään. Eilisen urheilugaalan jäljiltä näin jalkapallotoimijana on vähintään 5-koon pallon kokoinen sydän lyönyt kuningaspelin puolesta entistä kiivaammin. Tuleepa mahtava futisvuosi!

Tässä ensimmäisessä nyt rajasin aiheet vain seuraaviin vaikka varmasti paljon muutakin voisi olla:

**-Myclub päivitys oman joukkueen osalta

-Tilitoimiston vaihdosasiaa

-KM-korvauslomake 2020

-Sarjoihin ilmoittautumiset 31.1. mennessä

-FCE Camp, Cup ja mv-leirit auki kuun lopussa

-Torstaina infot ja kahvit Stadionilla klo 19.00 **

_My Club päivitys:_

Nyt kun viestintää aletaan aiempaa enemmän tekemään myös MyClubin kautta jäsenille ja taustatoimijoille, niin on ehdottoman tärkeää että joukkueissa on toimihenkilöiden ja pelaajien osalta ajantasaiset tiedot aina. Ylimääräiset pelaajat (kun maksut varmuudella maksettu) pitää siivota pois, samoin mahdollliset toiminnasta jo pois jääneet taustatoimijat. Jokaisesta MyClub-jäsenestä maksetaan, joten pyritään pitämään tiedot ajantasalla, mutta aina niin ettei ylimääräisä roiku mukana. Lisäksi joukkueiden tulisi päivittää tietonsa niiltä osin kun pystyy Taso-järjestelmään, josta mm. sarja-ilmoittautumiset tehdään.

Finaxa Oy on uusi tilitoimisto:_

Kuten jo aiemmin on tiedotettu, mutta kerrataan: aiempi tilitoimisto Urheilutilit maksaa kaikki vuonna 2019 aiheutuneet kulut ja kilometrit, uusi tilitoimisto puolestaan 2020 osalta. Tämän vuoksi on myös tärkeää, että samalle matkalaskulle ei yhdistetä molempien vuosien kuluja. Olisi myös tärkeää, että Nanalle toimitetaan mahdollisimman pian kaikki 2019 matkalaskut, joita ei vielä ole toimitettu. Uuden tilitoimiston käyttöosoite on fce@finaxa.fi, ja laskutuksen yhteystiedot on päivitetty seuran sivuille: https://www.fcespoo.fi/seura/ota_yhteytta/

Uusien käytäntöjen myötä jatkossa valmentajien palkkioiden maksupäiväksi muodostuu aina 20.päivä kuussa, jolloin asiaan kuuluvat kilometrikorvauslomakkeet edelliseltä kuulta tulisi toimittaa Finaxan osoitteeseen aina kuun 10. päivä mennessä niin että kopiokentässä on aina toiminnanjohtajan sähköposti mikko.taivassalo@fcespoo.fi

Lisää Finaxan esittelyä ja toimintamalleja tullaan kertomaan ja perustelemaan torstain infossa mm.

KM korvaus pysyy samana 0,43€/km  – vanha lomake toimii vuonna 2020 kun vaihtaa vuosiluvun vain lomakkeisiin!

_Sarjoihin ilmoittautumiset:_

Rölli tekee kootusti sarjoihin ilmoittautumiset vuoden lopussa, lähetä tiedot oman joukkueen ilmoittautumisesta: mikko.taivassalo@fcespoo.fi - jos ilmoittautumisessa mihin mennään on joukkueen kanssa epäselvyyksiä ole valmennustiimin kanssa ensin yhteydessä valmennusjohtajaan ja selvitä mihin pitää ilmoittautua. Rölli tekee ilmoittautumiset kootusti to 30.1. joten lähetä tieto sähköpostitse viimeistään ke 29.1. ystävällisesti.

_-FC Espoo Camp ja MV-leirien ilmot. avataan loppukuun aikana_

FC Espoo Camp elokuussa 6-13 vuotiaille, FC Espoo Cup ikäluokille 2008-2009 syntyneet elokuun viimeisenä viikonloppuna, sekä huippusuosittu mv-leiri ennen juhannusta on tulossa futisvuoden aikana ohjelmaan: https://www.fcespoo.fi/sarjat-ja-turnaukset2/ - näiden iilmoittautumiset ja leirien tarkat päivät pyritään varmistamaan ja avaamaan vielä kuun vaihteen ympärillä.

Näillä alkuun ja kohti viikonloppua! Onnea ja menestystä kaikille peleissä, mm. P2007-joukkue viikonloppuna Rigassa paikallisessa Cupissa tuomassa mainetta ja mammonaa takaisin Pohjolaan!